Warunki dostawy

CZAS DORĘCZENIA

Czas otrzymania przesyłki składa się z czasu realizacji i czasu dostawy. Czas dostawy jest zależny od formy wybranego sposobu dostarczenia towaru.
Zamówienie złożone z produktów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości zamówienia.Sklep FreePhone zastrzega sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru na magazynie.
O dłuższym czasie realizacji zamówienia każdy klient jest informowany, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

(1) Czas realizacji zamówień:
Czas realizacji zamówienia przez obsługę sklepu podany jest na karcie każdego produktu i nie wlicza czasu dostawy przesyłki przez wybranego kuriera.
Standardowo zamówienia wysyłamy w 24 godziny od momentu otrzymania zamówienia i zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym

Zamówienia nie potwierdzone mailowo lub telefonicznie nie są przyjmowane do realizacji.
Zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze.
Jeżeli czas realizacji miałby się istotnie wydłużyć, to informujemy Klientów telefonicznie lub emailem.

(2) Czas dostawy:
Czas dostawy to ok 3-4 dni roboczych dla przesyłek przez Pocztę Polską i 1-2 dni dla przesyłek kurierskich DHL
Dostawa realizowana jest wyłącznie w dni robocze.
Poczta Polska przyjmuje reklamację dopiero po 14 dniach od daty wysyłki
Na żądanie klienta przesyłamy skan dowodu nadania lub listu przewozowego

ODBIÓR PRZESYŁKI
W momencie odbioru towaru klient zobowiązany jest do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności kuriera dostarczającego towar. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji". Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.